Kje je meja? 2
Ali sploh delujejo?
16 oktober, 2017
Kje je meja? 3
Stoja na rokah – zabavna, zanimiva, za nekatere pa tudi strašna
7 januar, 2018

Kje je meja?

Kje je meja? 4

Je enolična in pusta hrana res najučinkovitejši načini redukcije maščevja? A je restriktivno prehranjevanje priporočljivo pri zastavljanju dolgoročnih ciljev? Prepogosto so diete neučinkovite, saj so popolnoma neprilagojene posamezniku in njegovemu življenskemu slogu in temeljijo na nesmiselnem odrekanju.

Kje je meja? 5

Riž in piščanec. Prva bojna linja vsakega zagrizenega fitneserja in fitneserke. Tuna, ker je jesti ribe zdravo (čeprav je v konzervi). Skuta, vsebuje kazein, moraš ga imeti v telesu saj je to počasi sproščujoča beljakovina – najbolje pred spanjem. Piješ pa lahko samo vodo in BCAA. Malica je obezno dva krat na dan med glavnimi obroki – polnozrnati kruh in v njem seveda, piščančja prsa. Občasno se lahko obdariš s kosom govedine (+ riž seveda).

Kje je meja? 6

Česa pa ne smeš imeti v kuhinji? Kavo lahko, ampak samo črno, torej brez sladkorja in mleka. Svinjina odpade, kakor tudi sol in vse ostale začimbe ( vežejo vodo ). Odpadejo vse sladkarije, domače dobrote, salame, mastni siri, pijače, alkohol, jogurti, peciva, testenine, njoki, omake… In ne pozabi, olivno olje je samo za na solato, ker kuhamo s kokosovim maslom. Na dan lahko poješ samo en kos sadja ( ker sladkor je sladkor, ane ?! ) in ČIM VEČ ZELENJAVE! Brokoli, cvetača, ohrovt in korenček! Čim več zelenjave in ne pozabi na ČIM VEČ PREHRANSKIH DODATKOV! Omega, BCAA, Sirotka, Fat Burner, Glutamin in Beljakovinske čokoladice ( ampak samo tiste, ki imajo najmanj sladkorja ). Zgoraj napisano razporedi v šest obrokov in jej vsake dve uri.

Kje je meja? 7
Kdaj vse to postane nesmiselno in samo še ena prehranska motnja?

Kje je meja? 8

Hitro ugotovimo, da so ta navodila, katera prejme vsak novi obiskovalec fitnesa od svojega ”mentorja”, samo neučinkovite podedovane informacije. Podedovali smo jih pa vsi od bodibilderjev, začetnikov fitnes gibanja in manipulacije telesne sestave v estetske namene. Tak način prehranjevanja je priporočljiv samo za njih in njihov življenski slog. Potrebno se je tudi zavedati, da je za vse ostale ta način prehranjevanja nezdrav, psihično in fizično naporen, dolgočasen in na dolgi rok, neučinkovit. Najbrž si opazil/a, da fitnes trenerji in mnogi uspešni športniki jedo raznoliko hrano in pogosteje kot je pričakovati, dodajo v svoj jedilnik ”cheat meal”. Jedo jote, sladice, salame, hrano solijo in občasno popijejo tudi kozarec vina, saj se zavedajo, da je ključ do uspeha v SPLOŠNI ZMERNOSTI in KONSITENTENEMU, DOBREMU TRENINGU.

Izdelavo jedilnika predlagamo, da prepustiš strokovnjaku, ki bo vzel v obzir številne parametre, da bo jedilnik učinkovit brez nesmiselnih odrekanj in enolične hrane.

Kje je meja? 9
Aleš Milanovski
Osebni in Kondicijski trener