Nakupuj s kodo ''FREE4YOU'' za brezplačno dostavo!
Vračila smo podaljšali na 60 dni!
Več kot 25.000 dostavljenih izdelkov!
Crop Hoodie
10 novembra, 2019
Vadbeni program ”ZDRAVJE” – Matej Kleva
1 januarja, 2020
Pokaži vse

Vadbeni program ”Povečanje mišične mase” – Rok Plahuta

24,99 28,99 

Čas je za REZULTATE!

Če si želiš maksimalno napredovati in pridobiti na mišični masi, je vadbeni program izkušenega osebnega trenerja Roka Plahuta naravnost ZATE!

Počisti
Šifra: Ni na voljo Kategoriji: ,

Si tudi TI eden izmed tistih, ki v fitnesu preživlja nešteto ur, vsak dan brez očitnega napredka v pridobivanju  mišične mase oziroma si jo še izgubil, namesto pridobil ?

Si prišel do točke, kjer se komaj spraviš na trening s tisto malo moči katere ti je v dnevu preostalo ?

Naj ti povem, da je takih primerov na tisoče!

In vzrok tega je to, da večina misli, da če bodo vsak dan naredili maksimalno ponovitev, vaj ter delavnih serij in bo trening dolg 2h, se bo mišična masa neznatno povečala.

Če tudi ti tako razmišljaš, se motiš!

Pravilna sestava ter razporeditev samih treningov je ključna, kakor je tudi POČITEK. Telo potrebuje počitek ter spanec in šele ob spoštovanju oheh, se bodo opazile velike spremembe pri pridobivanju mišične mase.

Kdo sem?

Sem Rok Plahuta, osebni trener in tudi sam treniram že več kot 10 let. Na podlagi vaj, katere izvajam sem sestavil program za pridobivanje mišične mase, ki ti ne bo vzel vsak dan v tednu in zanj ne boš potreboval več kot 1h dnevno – izvajal/a ga boš lahko v vsakem sodobno opremljenem fitnesu ali vadbenem centru, ki je primeren za tovrstno izvedbo vaj.

Predstavljam ti program, ki je sestavljen iz treh treningov/tedensko.

Med vsakim treningom je 1 dan počitka, razen vikenda kjer je počitek daljši (2 dni).

Treningi so razdeljeni na zgornji – spodnji del ter trening celega telesa, katerega se ga opravi zadnjega v tednu.

Vsak trening vključuje: Ogrevanje, dinamično raztezanje, stabilizacijo (aktivacijo jedra), glavni del treninga, ki vključuje 6 do 8 vaj, ohlajanje ter statično (pasivno) raztezanje.

Komu je program namenjen ?

Namenjen je začetnikom kakor tudi nadaljevalcem in vsem, ki želijo biti v dobri fizični pripravljenosti ter pridobiti na mišični masi in hkrati tudi pokuriti nekaj odvečnih maščob. Vse vaje so podrobno razložene ter slikovno prikazane.

Ali je potrebno posebno znanje pri sami izvedbi programa ?

Potrebno je poznati pravilno izvedbo le dočenih vaj v programu ter osnovno znanje izvajanja kompleksnih gibov kot so počep in mrtvi dvig.

Koliko tednov je potrebno slediti programu ?

Programu je potrebno slediti vsaj 8 tednov. Priporočam pa, da se program izvaja 12 tednov za optimalni rezultat.

Kakšno opremo je potrebno imeti in kje se lahko vaje izvajajo ?

Vaje lahko izvajamo v vsakem sodobno opremljenem fitnes centru ali vadbenem centru, ki ima naprave, ki jih vključuje program.

Dodatna/specifična oprema ni potrebna.

Kakšne rezultate se lahko pričakuje po končanem programu ?

Rezultati so zelo odvisni od samega posameznika in vloženega truda.

Zagotovljeni rezultati pa bodo sledeči:

  • povečana mišična masa
  • boljša fizična pripravljenost
  • povečana moč
  • izboljšanje mobilnosti telesa
  • boljše počutje brez občutka preutrujenosti


Ali je program dostopen na mobilnikih ter drugih prenosnih napravah ?

Seveda – do programa je možno dostopati z vsako napravo ki ima spletni brskalnik.

Kaj dobim, in kako program izgleda?

-program boš po nakupu prejel/a v digitalni PDF obliki, da ti bo dostopen kjerkoli in kadarkoli na tvoji mobilni napravi
-program vsebuje več kot 30 slikovno podprtih vaj, z natančnim opisom izvedbe, progresije in dodatnimi opombami
-vsaka vaja, je natančno opisana in vsebuje vse potrebne smernice, kot so število ponovitev, serije in bremena za pravilno izvedbo
-vaje so slikovno podprte po korakih, tako da boš vedel/a kako jo pravilno izvajati in se izogniti poškodbam
-vadbeni pogram vsebuje ogrevalne, raztezne in pa krepilne vaje, potrebne za tvoj napredek
*v primeru dodatnih vprašanj in nejasnosti, sem med izvedbo programa vedno na voljo na : [email protected]

Se program lahko ponovi po 12 tednih?

Program je izdelan tako, da se lahko ponovi priporočam pa 1 teden aktivnega počitka to pomeni, da v tistem tednu ne izvajamo vaj z visokimi bremeni oziroma vaje prilagodimo tako da je intenzivnost samega treninga manjša.

Ob nakupu vadbenega programa, sem na voljo vsak dan v tednu za osnovne napotke, in pa za osebni trening, v kolikor si to želiš.

ZA OPTIMALNE REZULTATE, IZBERI VADBENI PROGRAM Z DODATNO URO OSEBNEGA TRENERSTVA

Vrsta programa

+1x osebni trening(KP), Želim samo vadbeni program