Ali sploh delujejo? 2
Ali resnično potrebuješ osebnega trenerja?
5 september, 2017
Ali sploh delujejo? 3
Kje je meja?
7 november, 2017

Ali sploh delujejo?

Ali sploh delujejo? 4

Prehranska dopolnila niso potrebna za hitro in učinkovito mišično rast. No, s tem se najbrž ne strinjajo vsi, vendar tako pač je v življenju. V spodnjem članku bomo natančneje opredelili učinkovitost in realno potrebo po prehranskih dopolnilih in izpostavili nekaj popolnoma nepotrebnih izdelkov.

Ali sploh delujejo? 5

Vsak se vsaj enkrat v svoji rekreativni ali profesionalni športni karieri sreča z vprašanjem, ”Ali potrebujem vse te izdelke za mišično rast in izgubo maščevja?!”. Po večini, je odgovor na to vprašanje, NE. Ta dopolnila obstajajo samo zato, da le nekoliko pripomorejo k doseganju športnikovega cilja in v določenih primerih nadomestijo tista makrohranila, katera oseba ne vnaša v svoje telo v zadostnih količinah. Zelo pomembno je, da se zavedamo koliko katerega makrohranila potrebujemo v svojem telesu in kateri izdelki so popolnoma nepotrebni pri doseganju zadanih ciljev, da bi se lahko izognili potrati časa in denarja.

Ali sploh delujejo? 6

Prodajalci prehranskih dopolnil nas želijo prepričati, da za vsak problem v telesu obstaja prehransko dopolnilo. Slab spanec, bolečine v sklepih, prekomerna telesna teža, hormonalno neravnovesje, regeneracija, utrujenost med treningom itd. Vse to in še več, lahko odpravimo z vnosom pravih prehranskih dopolnil… To je daleč od resnice, saj se človeško telo ne odziva na vnos tablet in praškov, kakor stroj ob priključitvi v električno vtičnico (linearno in absolutno). Večino neprijetnosti in ovir pri pridobivanju mišične mase in izgube maščevja, lahko odpravimo zelo preprosto in nemudoma, saj sta hipertrofija in izguba maščevja popolnoma podrejena dobremu spancu, zadostni količini vnešene vode in hrane in kvalitetnemu treningu.

Katera prehranska dopolnila delujejo in katera ne ?

Ali sploh delujejo? 7

Ker je učinek placeba tako zelo močan in relativen, je definicija učinkovitosti prehranskih dopolnil popolnoma odvisna od neodvisnih znanstvenih razsikav. Ne nasedaj dokazom o delovanju določenega izdelka,  katere zagotavljajo proizvajalci in tistim raziskavam, katere proizvajalec izdelka izvaja v lastnem ”laboratoriju”. Rezultate je zelo lahko manipulirati v prid dobre prodaje. Do sedaj so neodvisne raziskave pokazale, da so WHEY beljakovine, KREATIN MONOHIDRAT in KOFEIN,  definitivno učinkoviti izdelki za pridobivanje mišične mase in redukcijo maščevja. Vse več raziskav tudi dokazuje, da so BCAA (aminokisline), VITAMINI IN MINERALI, GLUTAMIN in SPODBUJEVALCI TESTOSTERONA, neučinkoviti izdelki za doseganje istega cilja, kar pa ne pomeni, da so za telo škodljivi in nepotrebni. Le ne potrebujemo jih dodatno vnašati v taki obliki in količinah, kakor nas želijo prepričati proizvajalci.

Ali sploh delujejo? 8

Kot rečeno, učinek placeba je velik dejavnik pri definiranju učinkovitosti prehranskih dopolnil. Zato je najbolje, da pred nakupom uredimo osnove kot so DOBER SPANEC, DOBER TRENING, ZADOSTNA KOLIČINA POČITKA, VNEŠENE HRANE IN VODE.