Kaj se da doseči v 90-ih dneh

Kaj se da doseči v 90-ih dneh 1
Zgodbe uspeha 2018
7 januar, 2019
Kaj se da doseči v 90-ih dneh 2
Osebni trenerji odgovarjajo na vaših 8 najpogostejših vprašanj
2 april, 2019

Kaj se da doseči v 90-ih dneh

Hitreje do ciljev z osebnim trenerjem

Kaj se da doseči v 90-ih dneh, v sodelovanju z našimi prehranskimi svetovalci, po opravljeni splošni diagnostiki in po 30-ih treningih z našimi osebnimi trenerji? Trije kandidati kateri so se odločili za ta izziv, so v 90 dneh skupno shujšali 34 kilogramov, jasno izboljšali zmogljivost svojega telesa in konkretno izboljšali splošno počutje.

Kandidate smo vodili do končnega cilja strokovno in hujšali so na zdrav in nadzorovan način. Poleg jasnih estetskih dosežkov, lahko z zagotovostjo rečemo, da je bil glavni napredek pri vseh kandidatih izboljšano počutje in izboljšano funkcionalno stanje. Bilo nam je resnično v čast, sodelovati z največjim slovenskim podjetjem za promocijo aktivnega in zdravega življenja med zaposlenimi.

Osebna trenerka Klavdija pri sledenju vadečih

Več o dosežkih kandidatov, pa si lahko preberete v spodnjih odstavkih:


Janoš, Marta in David so z vadbo pričeli v začetku novembra 2018. Še pred pričetkom treniranja so opravili prvi del načrtovanih meritev in prejeli tudi rezultate ter analizo teh meritev. Vsak od njih se je nato sestal s prehranskim svetovalcem, na podlagi tega posveta, pa je prehranski svetovalec zanj lahko pripravil personaliziran prehranski načrt z jedilniki.

Po opravljenem posvetu s prehranskim svetovalcem, so se kandidati sestali tudi vsak s svojim osebnim trenerjem oz. osebno trenerko, zato da so se lahko primerno seznanili s potekom treniranja, načrtom vadbe in tudi s tem, kaj se v prihodnjih tednih pričakuje od njih.

Vadeč pod nadzorom osebnega trenerja

Začetek novembra običajno ni obdobje, ki bi izstopalo po tem, da bi si ljudje v tistem času postavljali visoke cilje pri treningu ali prehrani. Še manj je to značilno za december, ko si velika večina ljudi kvečjem prizadeva za to, da bodo do pričetka januarja vsaj nekoliko omejili škodo nastalo pri kolektivnem prenajedanju, ki je značilno za ta čas.
Kljub temu, da jim koledarsko obdobje ni bilo najbolj naklonjeno, so Marta, Janoš in David pokazali res zavidljivo mero motivacije in na treningih kljub napornim službam niso prav nič varčevali z energijo. Tudi pri prehrani so bili zelo dosledni pri pisanju prehranskega dnevnika in organizaciji prehrane doma v času praznikov, ko kulinaričnih skušnjav zagotovo ne primanjkuje.

Namen izziva je bila telesna preobrazba, ki je vključevala izgubo telesne mase in izboljšanje splošne telesne pripravljenosti. Kandidati so v času od začetka novembra do konca januarja redno trenirali pod nadzorom osebnega trenerja oz. trenerke.
Vadbeni program pri vsakem izmed kandidatov je vseboval treninge za pridobivanje moči, v kombinaciji s treningi namenjeni kondicijski pripravi. Vsak program vadbe je bil individualno prilagojen posameznemu kandidatu, saj tako preprečujemo nastanek poškodb, hkrati pa zagotovimo optimalen napredek.


Rezultati meritev

Pri vseh treh kandidatih je prišlo do zmanjšanja telesne mase, izboljšanja telesne sestave, povečanja moči in izboljšanja splošne telesne pripravljenosti. Nekatere izmed opravljenih meritev so v obliki grafikona prikazane na slide-ih spodaj:


Na grafikonu zgoraj je prikazana primerjava med začetnimi, vmesnimi in končnimi rezultati meritev pri vseh treh merjencih. Prikazani so podatki o telesni masi, deležu telesne maščobe, splošni moči zgornjega dela telesa in vzdržljivosti spodnjih okončin.

  • Meritve telesne mase in sestave telesa so bile opravljene s profesionalno merilno napravo, ki deluje na osnovi bioimpedance v treh frekvenčnih pasovih in v tem primeru izražena kot delež mase maščobnega tkiva, glede na skupno izmerjeno maso telesa.
  • Meritev splošne moči zgornjega dela telesa, je bila ocenjena oz. izmerjena glede na maksimalno silo pri stisku dlani in sicer z uporabo ročnega dinamometra.
  • Vzdržljivost spodnjih okončin je bila ocenjena z uporabo testa ponavljajočega vstajanja s stola.

Slike napredka in mnenja


Kaj se da doseči v 90-ih dneh 7Kaj se da doseči v 90-ih dneh 8


Kaj se da doseči v 90-ih dneh 9
-8kg

Še nikoli se nisem ukvarjal s fitnesom. Ta trimesečna izkušnja sodelovanja s profesionalno ekipo osebnega trenerstva me je pozitivno presenetila. Nisem si mislil, da lahko v tako kratkem času toliko spremenim pri gibčnosti, vitalnosti in tudi teži.
S trdim delom v urejenem fitnesu s trenerjem ter spremembo prehrane po priporočilu strokovnjaka sem dosegel več, kot sem pričakoval. Zahvaljujem se ekipi za ves trud z menoj predvsem pa trenerju Alešu ter vsekakor priporočam, da tudi ostali izkusijo to preizkušnjo.
Zahvaljujem se tudi komisiji Luke Koper, ker me je izbrala za kandidata.

David


Jasno je bilo, da je bil Davidov primarni cilj izboljšanje splošne telesne pripravljenosti in izboljšanje splošnega počutja. V skladu s tem ciljem, sem tudi sestavil vadbeni program, ki je poleg jasnih estetskih ciljev, poudarjal tudi pridobivanje moči in izboljšanje kondicije.
Ker je Davidov vsakdan naporen in poln obveznosti, sva treninge prilagodila njegovemu urniku. Na začetku, sva pričela z osvajanjem osnovnih krepilnih vaj.
Le te so predstavljale izziv, saj David ni imel konkretnih izkušenj z vadbo. Kaj hitro pa je bilo jasno, da lahko osnovne vaje zamenjava za kompleksnejše in osnovnemu vadbenemu program dodava nekaj visoko intenzivnih oblik vadbe, saj je David pokazal resen interes in več kot zadostno mero discipline.
Sedaj lahko zagotovo rečem, da je David nadpovprečno fizično pripravljen, obvlada določene kompleksne gibe kot so nalog, počep, mrtvi dvig ipd., Izgubil je skoraj 10 kilogramov v 30-ih treningih.
Zasluži si pohvale!

Aleš Milanovski, osebni trener

Osebni trenerji odgovarjajo na vaših 8 najpogostejših vprašanj


Kaj se da doseči v 90-ih dneh 10Kaj se da doseči v 90-ih dneh 11


Kaj se da doseči v 90-ih dneh 9
-13kg

Konec oktobra 2018 sva z inštruktorico fitnesa Klavdijo pričeli z vadbo v fitnes centru Bodysense. Zame je to pomenilo velik izziv, saj dvanajst let nisem prestopila praga fitnesa in zato sem se kar malo bala kako bo. Kmalu se je izkazalo, da je bil moj strah votel, saj ni bilo nobenih težav.
S trenerko Klavdijo sva se zelo dobro ujeli. Klavdija mi je pripravila program treningov in stopnjevala zahtevnost vadbe glede na moje zmožnosti.
Pod njenim vodstvom sem hitro napredovala. Res je, da je bila včasih do mene nepopustljiva a to je bilo nujno za moj napredek. Kot trenerka me je vedno znala pravilno usmerjati in motivirati za vadbo. Čedalje bolj opazni rezultati v mojem počutju in izgledu so bili močna motivacija za reden obisk fitnesa. Po treh mesecih vadbe pod vodstvom trenerke sem dosegla vidne rezultate.
Ker sem prepričana, da bom z nadaljevanjem vadbe še dodatno prispevala k izboljšanju svoje fizične in tudi psihične kondicije, sem se s Klavdijo dogovorila, da z nadaljujem najino vadbo v fitnesu. Glede na že doseženo v treh mesecih rednega obiskovanja fitnesa, se že sedaj veselim doseganja novih uspehov.

Marta


Marta je bila zelo vestna in motivirana. Na treningu je vedno dala maksimalno in vse od sebe.
Zelo hitro sva začeli opažati razlike v koordinaciji, moči in predvsem vzdržljivosti.
Zaradi njenega rednega obiskovanja treningov (3x tedensko), sva lahko hitro napredovali v zahtevnejše vaje.
Iz moje strani moram Martino predanost in zagretost za treniranje zelo pohvaliti. Bila je super stranka z veliko pozitivne energije, ki jo je vedno kazala in uporabila tudi med treningom.

Klavdija Grčman, osebna trenerka


Kaj se da doseči v 90-ih dneh 13Kaj se da doseči v 90-ih dneh 14


Kaj se da doseči v 90-ih dneh 9
-11kg

Osebno mi je bila ta izkušnja odlična in zelo uspešna. Z vadbo in personalom, ki so mi pomagali do ciljev, sem zelo zelo zadovoljen. Vsakemu posamezniku, bi predlagal, da se odloči za kaj takega, kot sem se jaz.
Verjamem in upam, da bom tudi v bližnji prihodnosti, še naprej sodeloval s takšnimi strokovnjaki kot je ekipa TvojTrener.si.

Janoš


Prvi trening z Janošem je bil namenjen spoznavanju (kako se spozna na enostavne vaje, kompleksne vaje, kako obvlada svoje telo, itd.). Vsi treningi so potekali nemoteno in brez kakršnihkoli težav. Intenzivnost in kompleksnost vaj se je stopnjevala iz treninga v trening.
Vse se je prilagajalo glede na njegove delovne obveznosti, saj sem na takšen način lahko iz njega povlekel le najboljše. Njegovo motivacijo in dobro voljo sem ohranjal s pomočjo raznovrstnimi treningi, saj z monotonimi treningi lahko motivacija, kar hitro upade.
Skozi celotno trenažno obdobje je bilo možno opaziti njegovo voljo in željo po napredku, kar se mu je na koncu tudi poplačalo.
Ponovno se je izkazalo, glede na izkušnje, da je edini način za dober rezultat, vztrajnost in disciplina.

Matej Kleva, osebni trener


Cilj prvega posveta je bil, da sem ob pogovoru s pomočjo kratkega vprašalnika spoznal njihove prehranjevalne navade in morebitne pretekle izkušnje z različnimi načini prehranjevanja. Vsak od njih je v preteklosti že poskusil z menjavo prehrane, ki zaradi takšnih ali drugačnih razlogov ni izpolnila njihovih pričakovanj.
Na podlagi posveta sem za vsakega od izbrancev pripravil vsaj 3 primere dnevnega jedilnika, ki so jih prejeli na naslednjem posvetu. Vsak izmed jedilnikov je bil načrtovan s ciljem izgube telesne maščobe, hkrati pa prilagojen prehranskim navadam vsakega od kandidatov, saj se na tak način najbolje zagotavlja dolgoročen uspeh pri hujšanju oz. spremembi telesne sestave. Marta, David in Janoš so na jedilnikih našli njim že poznana živila z nekaj dodatnimi predlogi izboljšav pri posameznih obrokih, kjer je to bilo potrebno.
Ko so prejeli jedilnike in vsa potrebna navodila, kako jim uspešno slediti, so se seznanili tudi z uporabo mobilne aplikacije, ki se uporablja za vodenje prehranskega dnevnika in mi omogoča vpogled v njihov dnevnik tudi na daljavo.
Kandidati niso imeli težav z razumevanjem prehranskega načrta in uporabe mobilne aplikacije.
Vsi trije so skrbno beležili vse, kar so v tem času zaužili in se po svojih najboljših močeh trudili, da ni bilo večjih odstopanj od zastavljenega prehranskega načrta.
Glede na rezultate menim, da je prav vsak izmed njih dosegel največ, kar se je v tem obdobju lahko pričakovalo z vidika zmanjšanja telesne maščobe in ohranitve puste telesne mase.

Jure Žitnik, prehranski svetovalec

Če se še odločaš kdaj začeti svojo pot do lepše postave in bolj zdravega telesa, je odgovor ZDAJ.
Če je poletje tvoja motivacija, te do le tega loči ravno 90 dni, v katerih lahko po isti poti kot David, Marta in Janoš uresničiš svoje želje.

Naši trenerji in prehranski svetovalci te čakajo. Se vidimo na treningu!






Izpolni vprašalnik in pridobi
brezplačno osebno svetovanje





Ali trenutno redno vadiš?



Ali si kadilec/kadilka?

Približno koliko alkoholnih pijač popiješ tedensko?

Ali si bil/bila v obdobju zadnjih dveh let resno poškodovan/a (zvin, zlom, kirurški poseg)?

Želim prejeti klic za rezervacijo osebnega posveta:




Pošlji obrazec za brezplačno osebno svetovanje